De onderneming

Administratiekantoor HDW is een jonge en frisse Vennootschap op administratie gebied. Onze onderneming is gestart in 2017 en uitgebreid met een vennoot in 2018. Het unieke aan ons kantoor is dat we gevestigd zijn in het pand van het gerenommeerde Makelaars- en Verzekeringskantoor Van Wijnen aan de Vrijheidslaan 7 in Nijkerk. Wij bieden een volledig pakket van administratieve diensten en kunnen daarnaast, door de aanwezigheid bij Van Wijnen, snel een link leggen naar de benodigde verzekeringen, huren van een locatie of aangaan van een financiering. Ook als je behoefte hebt aan debiteurenbeheer ben je bij ons aan het juiste adres. Een relatief nieuwe vorm van dienstverlening betreft de functie van Virtual Assistent, hiervoor kun je via ons ook een afspraak maken en brengen wij jou in contact met Liek Sociale Media diensten.

Wij kenmerken ons door laagdrempeligheid, bereikbaarheid en scherpe tarifering. Een informele werksfeer waar gezelligheid samen gaat met professionaliteit. Wij werken samen met een zeer ervaren boekhouder en fiscalist voor de complexere vraagstukken.

Je krijgt bij ons een overeenkomst waarin helder wordt uitgelegd wat wij voor je doen, de prijs bestaat nagenoeg altijd uit een vast bedrag per maand of kwartaal. De omvang en complexiteit bepaalt de prijs. Maatwerk op basis van uurtarief is altijd bespreekbaar.

Neem contact met ons op en leer ons kennen, wij kijken er naar uit!

Stuur een e-mail

Ik ga akkoord met de opslag en verwerking van mijn gegevens door Administratiekantoor HDW

Henry Haverkamp

Ik ben Henry Haverkamp, geboren en getogen in Nijkerk. Mijn vader heeft tot eind jaren negentig jarenlang een eigen Administratiekantoor gevoerd in Nijkerk, dus jaren later treed ik toch nog in zijn voetsporen. Ik ben de trotse vader van drie kinderen en gelukkig getrouwd met Angélique. Ik heb 21 jaar bij de Rabobank gewerkt in diverse Administratieve- en Control functies. Na 21 jaar vond ik het tijd voor iets anders en heb de stap genomen voor mezelf te beginnen. Dit maakt dan ook dat ik ervaringsdeskundige ben in wat er allemaal bij komt kijken om voor jezelf te beginnen. De expertise en vakinhoudelijke kennis ken ik deels uit de praktijk, maar ook zeker vanuit mijn opleiding HBO SPD Bedrijfsadministratie en mijn opleiding Fiscale Economie. Ik ben enthousiast en geïnteresseerd in mensen, ik kijk er naar uit om jou als klant te ontmoeten en te helpen!

Bianca Walet

Ik ben Bianca Walet, geboren in Amersfoort maar inmiddels al 17 jaar woonachtig in Nijkerk. Ik woon al die jaren al samen met mijn vriend Marcel en samen hebben wij drie kinderen. Vanaf mijn 16e ben ik begonnen met werken en ben zo gerold in het debiteurenbeheer. Ik ben begonnen met het verwerken van de administratie van ziekenhuis Gooi-Noord in Blaricum. Toen bestond er nog het Ziekenfonds en de particuliere verzekering. De particuliere klanten benaderde ik vanaf de factuur tot aan het incassotraject. Daarna heb ik bij diverse grote bedrijven het debiteurenbeheer gedaan tot ik 12 jaar ben blijven hangen bij een Gerechtsdeurwaarderskantoor. Na het krijgen van onze kindjes leek het qua indeling van de werktijden verstandiger om voor mijzelf te beginnen. Het geeft een goed gevoel om een debiteurenlijst minimaal te houden zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken om zijn centen.

Weet je niet waar je moet beginnen?